Monday, 17 December 2018

اس ہفتےکی حدیث

پيغمبراکرم(ص) فرماتے تھے كہ :

 

فاطمہ (س) ميرے جسم كا ٹكڑا ہے جو اسے خوشنود كرے گا اس نے مجھے خوشنود كيا، اور جو شخص اسے اذيت دے گا اس نے مجھے اذيت دى سب سے عزيزترين ميرے نزديك فاطمہ (س) ہيں

 

 (مناقب ابن شہر آشوب، ج 3 ص 332)

قارئین کی تعداد

آج 7

کل 9

اس هفته 7

اس ماه 180

ٹوٹل 22021

ترتیب : محمد حسن شریفی
مسئله: ماه رمضان مىں هر رات کو دوسرے دن کا روزه رکھنے کى نىت کر لىنا کافى هے لىکن بهتر هے که پهلى رات کو پورے مهىنے کى نىت کرلے.

مسئله : لازم نهىں که انسان روزه کى نىت کو اپنے دل سے گذارے ىا مثلا کهے که کل روزے کى نىت کرتا هوں بلکه اسى قدر که ارادہ  رکھتا هو خداوند عالم کے فرمان کو انجام دىنے کىلئےاذان صبح سے مغرب تک اىسا کام نه کرے جو روزه کو باطل کرتا هو ىهى کافى هے, اور ىقىن کرنےکىلئے اس تمام وقت مىں روزه سے تھا , چاهئىے که اذان صبح سے کچھ وقت پهلے اورمغرب کے بعد کچھ دىرتک اىسی چیزوں سے خود کو بچائے جو روزه باطل کر دىتی ہیں۔


مسئله: اگر ماه رمضان مىں روزه کى نىت بھول جائے اور اذان ظهر سے پهلے ىاد آجائے اور وه فوراً  نىت کرلے تو اس کا روزه صحىح هے,بشرطىکه کوئى اىسا کام نه کىا هو جس سے روزه باطل هو جاتا هو, لىکن اگر ظهر کے بعد نىت کرے تو صحىح نهىں هے.



مسئله:جان بوجھ کرکھانے پىنے سے روزه باطل هوجاتا هے خواه وه عام طور سے کھائى جانے والى چىز هو جىسے روٹى, پانى ىا عام طور سے کھانے , پىنے والى چىز نه هو , جىسے درخت کے پتے , کم کھائے ىا زىاده۔ بلکہ اگر مسواک منه سے نکال کر دوباره منه مىں ڈالے اور اس کى  رطوبت کو نگل لے تو  روزه باطل هوجاتا هے۔ البته اگر مسواک کى رطوبت بهت کم هو جوتھوک مىں گھل مل کر ختم هوجائے تو روز باطل نه هوگا.
 
مسئله:سحرى کھاتے وقت معلوم هوجائے که صبح هوگئى تو جو کچھ منه مىں هو اُگل دے اور اگر عمداً  نگل لے تواس کا روزه بھى باطل هے  اور کفاره بھى واجب هے.


مسئله:بنابر احتىاط واجب, ان انجکشنوں اور سرُموں سے پرهىز کرنا چاهىئے جو دوا اور غذا کے بجائے استعمال هوتے هىں , هاں عضو کو سن کر دىنے والے انجکشن کے لگوانے مىں کوئى قباحت نهىں هے.


مسئله:اگر روزه  دارخداو رسول صلى الله عليه وآله وسلم کى طرف ىا ائمه معصومىن عليهم السلام کى طرف جھوٹ کى نسبت دے خواه زبان سے ىا لکھ کر ىا اشاره سے ىا اىسے هى کسى اور طرىقه سے ؛ بنابر احتىاط واجب اس کا روزه باطل هے( چاهے وه فوراً  توبه کرلے) انبىاء کرام  اورحضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها کى  طرف جھوٹى نسبت دىنے کا بھى ىهى حکم هے.


مسئله:اگرغبار غلىظ کو روزه دارحلق تک پهنچائے تو وه روزے کو باطل کر دىتا هے , خواه وه غبار اىسى چىز سے هو جس کا کھانا حلال هے , مثلا آٹا, ىا غبار اىسى چىز سے هو جس کا کھانا حرام هو مثلا مٹى.


مسئله:اگر مجنب صبح تک جان بوجھ کر غسل نه کرے تو بنابر احتىاط واجب اس کا روزه باطل هے۔اگر غسل کى طاقت نهىں رکھتاہو ىا وقت تنگ هے تو تىمم کرلے۔اگر جان بوجھ کر اىسانه کىا هوتو اس کا روزه صحىح هے۔ حىض ىا نفاس سے پاک هونے والى عورت, اگر صبح کى اذان تک غسل نه کرے تو اس کا بھى یهى حکم هے , جوجنابت پر باقى رهنے والے کا هے.


مسئله:جان بوجھ کرقے کرنے سے روزه باطل هوجاتا هے چاهے قے زهر سے نجات حاصل کرنے کىلئے ہویا بىمارى سے علاج وغىره کىلئے هو۔ البته بے اختىارى طور سے ىا بھول کر قے کر دىنے سے روزه باطل  نهىں هوتا.


مسئله:اگر روزه دار عمداً  پورے سر کو پانى مىں لے جائے, اگرچه اس کاباقى بدن پانى سے باهر هو؛ اس کا روزه اختىار کى بناپر باطل هوجاتاهے۔ اگر پورا بدن کو پانى ڈھانپ لے اور سر کا بعض حصه باهر هوتو روزه باطل نهىں هوتا.


مسئله:اگر روزه دار حرام چىز (چاهے وه حرام چىز, زنا اور شراب کى طرح حرام هو ىا عادت کے دنوں مىں بىوى سے همبسترى کرنا هو)سے روزه کو توڑدے تو تىن کفارے دے,(ىعنى اىک غلام آزاد کرے, ساٹھ دن روزه رکھے, ساٹھ مسکىنوں کو کھانا کھلائے)ىا هر فقىر کو اىک مدطعام دے (هر مد تقرىبا ٧٥٠گرام هوتا هے)اور اگر تىنوں ممکن نه هوں تو جو بھى ممکن هو وه انجام دے.


مسئله:ظهر کے بعد سفر کرنے والے مسافرکواپنا روزه پورا کرنا چاهىئے لىکن ظهر سے پهلے سفر کرنے والے کا روزه باطل هے مگرحد ترخص سے پهلے روزه توڑ نهىں سکتا اور اگر حدترخص سے پهلے افطار کرلے تو روزه باطل هے (حد ترخص سے مراد ىه هے که اىسى جگه پهنچ جائے جهاں سے شهر کى اذان نه سنائى دے ىا اىسى جگه پهنچ جائے که شهر والوں کى نظروں سے پوشىده هوجائے.)


مسئله:روزه دار کیلئے مستحب هے که روزه افطار کرنے سے پهلے مغرب و عشاء کى نماز پڑھ لیکن اگر حضور قلب کے ساتھ نه پڑھ سکتا هو یا کوئى شخص افطار کىلئے اس کا انتظار کر رها هوتوبهتر هے که پهلے افطار کرے لىکن بس اتنا که جس کے بعد نماز کو اس کے فضىلت کے وقت مىں پڑھ سکے.


مسئله: تمام وه لوگ جو شب عىد الفطر کو غروب آفتاب سے پهلے بالغ, عاقل اور مالدارهوں؛  ان پر زکوٰۃ فطره واجب هے , ىعنى وه شخص اپنى طرف سے اور جن لوگوں کو نفقه دىتا هے ان کى طرف سے هراىک  طرف سےاىک صاع (تقرىبا تىن کىلو)فطره دے اور وه اىسى چىز هوجوعموماً  وهاں کے لوگوں کى غذا هو,چاهے گىهوں, جو, چاول اور اسکى مانند کوئى چىز هو ىا اس کى قىمت هو, فطره مستحق کو دىا جائے.


مسئله:مالدار سے مراد وه شخص هے جو اپنے اور اپنے اهل و عىیال کے سال بھر کا خرچ رکھتا هو چاهے وه کاروبار سے حاصل هوتا هو (ىا ملازمت وغىره سے) ۔ جو ایسا نه هو وه فقىر هے اس پر زکوٰۃ فطره واجب نهىں هے۔ وه خود زکوٰۃ فطره لے سکتا هے.